Wednesday, November 25, 2009

hidup

ini mgkin adalah pertama kali aku menulis...

ingin mdendangkan cerita tentang hidup..tapi apalah ada pengalaman aku..secalit kuman cuma..

setiap kali kita berbicara tentang perangai manusia semua sudah masak, semua sudah jelek, semua sudah rasa. apa lagi mo dicerita?

tapi ini cerita dari mata si pengampu...

haaaa apa sebenarnya yang bermain didalam benak fikiran dia, dihujung bilik gelap tidak berlampu otak dia? apa sebenarnya yang dia mau dalam hidup?

aku benci org ini...
aku bunuh hormat aku untuk orang seperti ini..
aku pijak, aku tendang, aku bakar,
aku hina, aku caci, aku ludah, aku...
aku...(ya sudahlah..kau pun begitu jua.)

ya aku begitu jua..
hahahaha!

kau pun, mereka pun...
apa ada dalam otak?
tanya lah otak..dia tahu, tapi hati lagi faham






1 comment: